Mingle‘as su prekinių ženklų ir emocinio dizaino specialiste Barbro Ohlson Smith
Lapkričio 20 dienos vakarą ShenetLT nariai ir svečiai rinkosi į Mingle‘ą, kurio metu pranešimą skaitė Švedijoje įsikūrusios emocinio dizaino studijos „Ohlsonsmith“ savininkė ir meno direktorė Barbro Ohlson Smith. Šiuo metu rinkodaros pasauliui itin aktualios temos pranešimas „Visual Branding – or how design will make brand become – one“ sulaukė didelio klausytojų susidomėjimo bei diskusijų. Barbro Ohlson Smith pateikė pavyzdžių ne tik iš savo įgyvendintų projektų, bet ir iš Švedijos rinkos, kaip pasitelkiant spalvas, emocijas, naujas idėjas galima padaryti įmonės prekinį ženklą bei bendrą įvaizdį itin matomais ir išskirtiniais.
Baigusi studijas Londono Central Saint Martins meno ir dizaino koledže, Barbro savo karjerą pradėjo Londone įsikūrusioje „Carroll, Dempsey & Thirkell“ dizaino konsultacijų įmonėje. Vėliau jai teko dirbti grafinio dizaino ir kūrybos direktore Švedijos televizijos kanale „TV4“ bei vadovauti meno skyriui Stokholmo Berghs komunikacijos mokykloje. Ji taip pat buvo Europos meno direktorių klubo prezidentė (ADCE – Art Directors Club of Europe, 2000-2002 m.m.).
Be savo darbo „Ohlsonsmith“, Barbro daug laiko skiria paskaitų skaitymui, rašymui, teisėjavimui bei yra Švedijos komunikacijos agentūrų asociacijos Komm valdybos narė.
[Not a valid template]